REKLAMAČNÝ PORIADOK

  1. Tento reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade s ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. občiansky zákonník, zákona č. 513/1991 Zb. obchodný zákonník a zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a vzťahuje sa na spotrebný tovar, u ktorého sa v záručnej dobe uplatňujú práva kupujúceho zo zodpovednosti za vady.

 

  1. Záručná doba na spotrebný tovar je 24 mesiacov a predlžuje sa o dobu, počas ktorej bol tovar v záručnej oprave.

 

  1. Spotrebiteľ môže uplatniť oprávnenú reklamáciu jedným z nasledujúcich spôsobov:
    • poštou na adresu: Ski progress, s.r.o. Seifertova 73, Praha 3, 130 00
    • e-mailom na adresu: info@staki.cz

 

  1. Pri podávaní reklamácie je spotrebiteľ povinný predložiť dôkazy o:
    • doklad o predaji tovaru (daňový doklad, faktúra, záručný list),
    • reklamovaný tovar so všetkým príslušenstvom
    • podrobný opis závady.

 

  1. Doklad o prevzatí tovaru na reklamáciu sa vystaví spotrebiteľovi v sídle spoločnosti.

 

  1. Právo na uplatnenie záruky zaniká v prípade:
    • Opotrebenia veci bežným používaním,
    • nesprávneho zaobchádzania a používania v rozpore s návodom na použitie alebo užívateľskou príručkou,
    • poškodenia prírodnými živlami (napr. vodou, požiarom alebo bleskom atď.),
    • poškodenia spôsobeného nadmerným zaťažením,
    • poškodenie tovaru počas prepravy (túto reklamáciu je potrebné riešiť priamo s dopravcom).

 

  1. V prípade oprávnenej reklamácie je tovar spotrebiteľovi bezplatne opravený. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, tovar sa vymení za nový. V prípade výmeny začína plynúť nová záručná doba.

 

  1. Lehota na vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady je 30 kalendárnych dní bez zbytočného odkladu, ak sa strany nedohodnú inak. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia reklamácie. Ak lehota nebude dodržaná, spotrebiteľ má právo na výmenu vadného tovaru alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

 

  1. Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 1. januára 2011. Zmeny reklamačného poriadku vyhradené.